Pogoji poslovanja2019-11-20T20:21:17+01:00

Splošni pogoji poslovanja

Lastnik spletne trgovine, in upravljalec (v nadaljevanju prodajalec) je podjetje z naslednjimi podatki:
EKOLIS d.o.o.
Letališka cesta 29
1000 Ljubljana
Slovenija
Tel.: 01 777 8888
e-pošta: info@pravaklima.si

Davčna št.: SI40471772
Matična št.: 6497268000
Podjetje je registrirano pri okrožnem sodišču v Ljubljani pod številko 2013/49041

Davčni zavezanec: DA
Direktor: Rok Robida

Cene in prevozi

Vse cene so označene v valuti EUR in vsebujejo DDV.
Cena z 22% ddv je cena, ki je plačate ob nakupu klime brez montaže. Cena z montažo v stanovanjski objekt se obračuna z znižano davčno stopnjo 9,5%. V primeru, da gre za poslovni objekt se obračuna 22% davka.
Cena z montažo v poslovni objekt za pravno osebo ali podjetje zavezanca za DDV se obračuna brez DDV-ja z opombo “DDV ni obračunan v skladu s 76A členom ZDDV. DDV je dolžan obračunati in plačati prejemnik storitve”.

V primeru, da želite izvesti nakup klime z montažo kliknite na PODROBNOSTI ob izdelku in našli boste izračun za nakup klime z montažo v stanovanjski objekt ter za poslovne prostore.
Svoje povpraševanje lahko pošljite s klikom na ZAHTEVAJTE PONUDBO.
V kolikor želite svetovanje prosimo, da nas pokličete na kontaktno telefonsko številkoali pošljete sporočilo na info@pravaklima.si.

V primeru, da želite tudi montažo nas predhodno pokličite ozirom povprašajta našega spletnega operatarja in poslali vam bomo informativni izračun.

Objavljene cene na spletni trgovini veljajo na dan naročila. V primeru napak v zvezi s ceno ponudbe oz tehničnimi specifikacijami si pridržujemo pridržujemo pravico do sprememb.

GARANCIJA

Vsi izdelki v spletni trgovini imajo garancijo uvoznika. Vsaka naprava ima v opsiu priložen tudi garancijski rok, možnost serivisiranja in dobavo rezervnih delov.
Za uveljavljanje garancije se lahko obrnete na najbližjega pooblaščenega serviserja z veljavnim garancijskim listom oziroma veljavnim računom prodajalca, ki je priložen preko elektronske pošte (v primeru spletnega nakupa) ali v fizični obliki (na zahtevo stranke). V primeru potrošnega materiala (daljinski upravljalniki , baterije…).

Vsi artikli v elektronski trgovini imajo garancijo uvoznika oz.proizvajalca ter zagotovljeno servisiranje in rezervne dele v Sloveniji. Garancijski list je priložen k izdelku. Za uveljavljanje garancije in vzdrževanje se lahko obrnete na najbližjega pooblaščenega serviserja navedenega na garancijskem listu. Pri uveljavljanju garancije veljajo garancijski pogoji navedeni na garancijskem listu, ki je priložen k vsakemu izdelku.

Za okvare v garancijskem obdobju, prodajalec garantira, da bodo vse napake brezplačno odpravljene, v pooblaščenih servisih za kater prodajalec garantira, da so ustrezni.

V primeru, da zakon veli drugače, garancija ne velja v naslednjih primerih:
– pri nastanku okvar nastalih zaradi nepravilne uporabe, malomarnega ravnanja, mehanske poškodbe in okvar v primeru višje sile (napetostni sunek, strela…)
– pri nastanku okvar zaradi posega osebe, ki ni pooblašena za popravilo artikla
– pri nastanku okvar nastalih zaradi uporabe drugih elementov, ki originalno ne spadajo k aparatu
– pri nastanku okvar pri priklopu na napačno napetost ali vrsto toka
– pri nastanku okvar ali poškodb na izdelku zaradi neupoštevanja navodil o
– pri nastanku okvar v primeru montaže, da monter ni ustrezno namestil naprave na objektu oziroma nima certifikata za rokovanje s plini.

Poštnina za klimatske naprave ter infra grelne panele je brezplačna. Praviloma je čas dostave od dne naročila je 2 do 6 delovnih dni (od dneva prejetega plačila) kjerkoli po Sloveniji, ki ga izvede pogodbeno dostavno podjetje. Ves tovor je zavaravan v primeru nezgod. V izjemnih primerih je dobavljivost tudi daljša in vas o tem predhodno obvestimo. Enako velja za nakupe z vključeno montažo.

KORAKI NAKUPA
1.korak: Kupec med ponudbo spletne prodajalne izbere želene artikle in količino slednjih, nato klikne gumb dodaj v košarico. Prikaže se vam povzetek vašega naročila, kliknite zaključi z nakupovanjem. Na to izberite želeni način dostave, kliknite nadaljuj izberite način plačila in potrdite naročilo.
2.korak:Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto.
3.korak: Če kupec naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo, ko prodajalec naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena.

NAROČILO BLAGA

Kupec lahko želeno blago naroči po telefonu, elektronski pošti ali internetu preko spletne trgovine.

Popravke ali dodatke k naročilu nam lahko pošljete po elektronski pošti ali telefonu.

Podatki o sklenjeni pogodbi oziroma o oddanem naročilu so shranjeni pri podjetju Ekolis d.o.o.. Kupec lahko dostopa do pogodbe po vnaprejšnji poizvedbi preko elektronske pošte. Potrošnik predno odda naročilo lahko spremeni količino doda ali odstrani izdelek oziroma popravi svoje napake.

Potrošnik predno odda naročilo lahko spremeni količino doda ali odstrani izdelek oziroma popravi svoje napake.

Potrošnik lahko pred končno oddajo naročila preveri pravilnosti naročila, kjer je omogočen celoten pregled naročila vključno s količino in ceno ter možnostjo popravka morebitnih napak. Šele s potrditvijo te izbire bo naročilo dejansko oddano.

NAČINI PLAČILA

Obstaja več načinov plačil:

1. Plačilo po predračunu (avans)
V primeru, da se odločite za predplačilo, lahko to izvedete s plačilnim nalogom na pošti, banki ali v gotovini na našem naslovu. Plačilo po predračunu lahko izvedete tudi z uporabo spletne banke. Navedeni znesek na vašem naročilu nakažete na transakcijski račun podjetja EKOLIS D.O.O. – SI56 0230 0026 0669 473 (NLB d.d.)

2. Plačilo z bančnimi karticami BA
Cene klimatskih naprav so gotovinske – cena objavljena na spletu ne velja za nakup s kartico.
V primeru, da stranka vseeno želi izvesti plačilo s katerokoli kartico bo cena nakupa višja za 3%.

KORAKI NAKUPA

1.korak: Kupec med ponudbo spletne prodajalne izbere želene artikle in količino slednjih, nato klikne gumb dodaj v košarico. Prikaže se vam povzetek vašega naročila, kliknite zaključi z nakupovanjem. Na to izberite želeni način dostave, kliknite nadaljuj izberite način plačila in potrdite naročilo.
2.korak:Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto.
3.korak: Če kupec naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo, ko prodajalec naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena.

Sklenjena pogodba je vedno na voljo v primeru zahteve potrošnika.

PRAVICA DO ODSTOPA OD POGODBE

V skladu z zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) lahko stranka v 14-ih dneh od prevzema izdelka podjetju sporoči, (na kontaktni e-naslov: info@pravaklima.si) da odstopa od pogodbe ali naročila , ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga (strošek poštnine plača kupec). Blago mora potrošnik vrniti prodajalcu najkasneje v 14 dneh po sporočilu o odstopu. Priporočamo, da nas pred vračilom obvestite na elektronski naslov ali nas pokličite na telefonsko številko, da se dogovorimo o najboljšem načinu vračila. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

Opis pravice do odstopa od pogodbe skladno s 43. Č členom oziroma obvestilo, če te pravice nima-v primeru odstopa od pogodbe podjetje nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrne vsa prejeta plačila. Če je potrošnik blago že prejel in odstopi od pogodbe, ga vrne ali izroči podjetju ali osebi, ki jo podjetje pooblasti za prevzem blaga, nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po obvestilu o odstopu, razen če podjetje ponudi, da samo prevzame vrnjeno blago. Šteje se, da potrošnik pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo.

Podjetje lahko zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila da je blago poslal nazaj. Razen če podjetje nudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago.

POZOR! Možnost odstopa od pogodbe NE velja za pravne osebe. Kupec, ki od pogodbe ali naročila odstopi naj blago vrne nepoškodovano v originalni embalaži in v nespremenjeni količini. V primeru, da je ugotovljeno, da je nastala fizična poškodba na blagu, se v primeru sklepa sodišča blago obravnava z zmanjšano vrednostjo katera se povrne kupcu.

ODSTOP OD POGODBE
Pri spletnem nakupu si izdelkov pred nakupom ni možno fizično ogledati, zato vam omogočamo (znotraj zakonskih okvirov) možnost odstopa od pogodbe. Ker želimo, da to lahko opravite kar čim hitreje in brez zapletov, smo pripravili kratek seznam, na kaj je treba biti pozoren pri nakupu na daljavo:

  • previdno odprite embalažo in jo hranite v nespremenjenem stanju, dokler niste v celoti prepričani, da je izdelek ustrezen,
  • pri nakupu oblačil, perila in kopalk ustrezno velikost preverite s pomerjanjem čez druga oblačila (ne na golo kožo),
  • nepazljivo odstranjevanje zaščitnih folij in materialov lahko povzroči poškodbe na izdelku (temne lakirane površine),
  • ne odpirajte izdelkov, ki imajo varnostni pečat (nosilci zvoka in slike, programska oprema),
  • ne odpirajte izdelkov, ki imajo varnostni pečat (nosilci zvoka in slike, programska oprema),
  • vidne sledi montaže (uporabljena vodila, vgradne praske) so poškodbe, ki nastanejo pri vgradnji aparatov. Ne vgrajujte aparatov dokler niste prepričani, da ustrezajo vašim zahtevam,
  • odprti higienski dodatki (masažni aparati, oblačila za hujšanje, zobne ščetke) so vakuumsko pakirani in namenjeni osebni rabi. Odprti so higiensko oporečeni in jih je potrebno zavreči ali zamenjati z novimi,

Odstop od pogodbe ne pride v poštev v naslednjih primerih:

če je blago poškodovano, umazano ali pa so vidni sledovi uporabe (fizične poškodbe, stik s tekočino),
v kolikor aparat ali programska oprema vsebuje uporabnikove podatke, slike, nastavitve,
v kolikor je uničena, umazana ali manjkajoča dodatna oprema, navodila, pripadajoča programska oprema (ali pa je prelomljen varnostni pečat), garancijski list.
Obrazec odstop od pogodbe:
http://www.pisrs.si/Pis.web/npbDocPdf?idPredpisa=PRAV11915&type=pdf

PRITOŽBENI POSTOPEK

Morebitne spore in nesoglasja rešuje podjetje Ekolis d.o.o. na podlagi pisnega zahtevka potrošnika, ki ga lahko potrošnik pošlje v elektronski obliki preko spletnega obrazca na povezavi https://www.prava-klima.si/kontakt .

Pristojni organ v podjetju bo o pritožbi odločil v najkrajšem možnem času oziroma najkasneje v roku 8 dni od prejema celotne relevantne dokumentacije. Podjetje bo poslal odgovor na pritožbo z ustreznimi pojasnili v elektronski obliki na pošiljateljev e-naslov. Potrošnik ima pravico na pritožbo vložiti ugovor. Podjetje bo v roku 15 delovnih dni poslala odločitev o ugovoru z ustreznimi pojasnili v pisni obliki na naslov potrošnika. S tem je odločitev podjetja dokončna in interni pritožbeni postopek podjetja zaključen.

V kolikor zahtevnost primera ne omogoča rešitve pritožbe oziroma ugovora v navedenem roku bo podjetje potrošnika pisno obvestila o predvidenem datumu dokončne rešitve pritožbe.

STVARNA NAPAKA

Postopek uveljavljanja stvarne napake:
Prodajalec mora potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve.

Napaka je stvarna:
1. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
2. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
3. če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
4. če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.
Za odgovornost za stvarne napake se uporabljajo določbe zakona, ki ureja obligacijska razmerja, če ta zakon ne določa drugače.

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.

Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.

Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo.

Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mine 2 leti, odkar je bila stvar izročena.

Če je predmet pogodbe med prodajalcem in potrošnikom rabljena stvar, ne odgovarja prodajalec za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mine leto dni, odkar je bila stvar izročena.

IZVENSODNO REŠEVANJE POTROŠNIŠKIH SPOROV

Podjetje Ekolis d.o.o. skladno z zakonskimi normativi ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanje potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki ga potrošnik lahko sproži v skladu z Zakonom o izvenskodnem reševanju potrošniških sporov.

Podjetje Ekolis d.o.o. kot ponudnik blaga in storitev, ki se ukvarja s spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporok (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na elektronski povezavi https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL.

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvenskodnem reševanju potrošnikih sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

VRAČILA KUPLJENEGA BLAGA

Če z nakupom niste zadovoljni, ali želite od nakupa iz kakršnegakoli razloga odstopiti je postopek naslednji:
Fizične osebe imajo pri pogodbah sklenjenih na daljavo po Zakonu o varstvu potrošnikov pravico, da v roku 14 dni po prejemu izdelka na naslov info@pravaklima.si sporočijo, da odstopajo od pogodbe, ne da bi jim bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.
Vrnitev prejetega izdelka na naslov Letališka cesta 29, 1000 Ljubljana v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.
V primeru, ko fizična oseba odstopi od pogodbe s sporočilom na info@pravaklima.si, mora prejeto blago na naš naslov vrniti v 14 dneh po sporočilu. Prejeto blago mora kupec vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec. V kolikor izdelek začnete uporabljati, pa si premislite, izgubite pravico do odstopa od pogodbe. Tudi sicer naj bodo izdelki, ki jih vračate, nerabljeni, nepoškodovani ter v originalni embalaži. Vračilu obvezno priložite kopijo računa.

Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga.

Če je kupec odstopil od pogodbe ali vrnil prejeto blago, mu mora ponudnik vrniti vsa opravljena plačila. Vračilo plačil mora ponudnik opraviti takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v 14 dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe oziroma od prejetja vrnjenega blaga z nakazilom na vaš račun (le tega morate ob vračilu navesti). Če ponudnik zamudi vračilo kupnine znotraj 14 dni, mora kupcu poleg zakonitih zamudnih obresti plačati še eno desetino prejetih plačil za vsakih dopolnjenih trideset dni zamude pri vračilu.

Štirinajstdnevni rok za odstop od pogodbe začne teči, če je ponudnik EKOLIS d.o.o v celoti izpolnil obveznost iz 43. c člena ZVPot pri dobavi blaga, od dneva, ko je kupec sprejel blago, pri opravljanju storitev pa z dnem sklenitve pogodbe ali z dnem, ko je ponudnik izpolnil obveznost iz 43. c člena ZVPot, če je bila ta obveznost izpolnjena po sklenitvi pogodbe. Rok 14dni začne pri dobavi blaga teči od dneva, ko je kupec sprejel blago, pri opravljanju storitev pa z dnem sklenitve pogodbe. Z iztekom tega roka ugasne pravica kupca, da odstopi od pogodbe.

Če naročilo izvede pravna ali fizična oseba, ki opravlja pridobitno dejavnost, ne glede na njeno pravnoorganizacijsko obliko ali lastninsko pripadnost, zanjo določila Zakona o varstvu potrošnikov ne veljajo.

Kupec, ki od pogodbe ali naročila odstopi naj blago vrne nepoškodovano v originalni embalaži in v nespremenjeni količini. V primeru, da je ugotovljeno, da je nastala fizična poškodba na blagu, se v primeru sklepa sodišča blago obravnava z zmanjšano vrednostjo katera se povrne kupcu.

Pri oddaji naročila z izbiro osebnega prevzema na sedežu našega podjetja oz. v naših poslovnih prostorij je skladno s splošnimi pogoji pogodba sklenjena šele s plačilom in prevzemom izdelka, tako da v teh primerih ne gre za pogodbe, sklenjene na daljavo. Tudi v primeru, ko stranka izbere klima napravo z našo montažo ne gre za pogodbo na daljavo, saj stranka prevzame klimatsko napravo osebno od predstavnika podjetja ( montažna ekipa) in pri tem dogovori način in mesto montaže klimatske naprave in po končanem delu podpiše dokument o prevzemu ter montaži.

Za nakup preko spletne trgovine prava-klima.si ni potrebna predhodna registracija.

Pogoji poslovanja

Spletna stran www.prava-klima.si posluje v skladu z Zakonom o varstvu potrošnika in mednarodnimi standardi spletnih trgovin.

Lastnik in upravljalec spletne trgovine prava-klima.si je podjetje Ekolis d.o.o.
Vse cene v spletni trgovini https://www.prava-klima.si so navedene v € (EUR) in vključujejo davek na dodano vrednost. Cene v internetni trgovini veljajo izključno za naročila preko internetne trgovine!
Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti. V primeru, da se cena artikla v času trajanja obdelave naročila spremeni, bo ponudnik kupca o tem nemudoma obvestil. V tem primeru bo naročniku posredovana ponudba želenih artiklov po najugodnejši ceni, v primeru, da stranka želi, pa mu bo nemudoma posredovana tudi alternativna ponudba.
Ekolis d.o.o., se v razumnem obsegu trudi, da bi ta stran vključevala točne in ažurirane informacije. Vendar pa spletna stran prava-klima.si ne daje garancije ali jamstva za točnost informacij, prav tako pa ne prevzema nobene odškodninske ali druge odgovornosti za napake oziroma opustitve v vsebini te strani.
Ponudba in cene na prava-klima.si se v skladu z dinamiko spletnega poslovanja spreminjajo in ažurirajo hitreje kot pri poslovanju, ki ne poteka preko spleta. Zato uporabnikom priporočamo redno spremljanje ponudbe cen in artiklov na spletni strani.
Artikli imajo garancijo v primeru, če je tako navedeno na garancijskem listu in za čas, določen na garancijskem listu. Garancijo Vam v tem primeru seveda priznamo, vendar le ob predložitvi računa in garancijskega lista ter pod pogojem, da do poškodbe ali okvare ni prišlo zaradi neupoštevanja navodil. (podatki o garanciji za posamezen artikel so navedeni ob artiklih).